Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przyjaźń?
Zastanawiam się czy istnieje coś takiego jak prawdziwa przyjaźń.
Ja chyba w nią nie wierze. Może pomiędzy kobietami się zdarza, nie znam się. Ale pomiędzy facetami? Nie. Nigdy nie miałem przyjaciela, takiej prawdziwie bliskiej osoby na którą zawsze można liczyć. Kiedyś myślałem, że mam ale to było raczej moje pobożne życzenie. Chciałem żeby to była prawda, a potem okazywało się, że ta osoba jest fałszywa. Nie znam też osób, które się przyjaźnią. Takie coś widziałem tylko w filmach i chyba tylko tam istnieją.
Pomiędzy facetami może istnieć tylko koleżeństwo, braterstwo, ale prędzej czy później można się na nich przejechać.
Co Wy o tym myślicie? Macie kogoś kogo możecie nazwać przyjacielem? Takim prawdziwym na dobre i złe.

Reply
Mamy Oczko Ja nawet wychodze z założenia, że przyjaźn męska przetrwa więcej niż kobieca.

Reply
Przyjaźń istnieje, może po prostu nie trafiłeś na dobrą osobę.

Za to nie istnieje przyjaźń damsko-męska

Reply
Przyjaźń męsko-męska istnieje, tylko musi się trafić na odpowiednią i podobną do siebie osobę.
[Obrazek: 11004171_1.jpg?v=8CE27B536B2CCF0]

Reply
Czysta przyjaźń nie istnieje. Zawsze jedna z osób jest zainteresowana mocniej niż powinna.

Reply
Istnieje, istnieje Panowie. Racja, ze trzeba trafić na odpowiednią osobę. Damsko - męska to już niekoniecznie, z czasem któraś strona będzie chciała więcej niż powinna chcieć.

Ja gdybym powiedziała mojej Przyjaciółce "Słuchaj Sis zabiłam człowieka" to dostałabym odpowiedź "Powiedz gdzie jesteś....pomogę Ci ukryć ciało"
drastyczny przykład ale prawdziwy przyjaciel nie pyta "ale jak to....dlaczego", czas na wyjaśnienia będzie potem, liczy się tu i teraz. Uśmiech

Reply
Żadnej przyjaźni nie ma.
Jest tylko w rodzinie.

Reply
damsko-damska tak,
męsko-męska tak